Dagens låt!

Då var det dags för dagens låt!
Idag är det söndag vilket betyder att Joe Brooks-temat avslutas idag, och eftersom jag inte la in någon låt igår så bjuder jag på två idag =)

"Gårdagens låt" heter Looking Straight At Me, en låt som jag aldrig kommer att få nog av, jag kan lyssna på den i flera timmar!!
ÄLSKAR gitarren och framför allt hans otroliga röst ♥ synd bara att den är så pass kort, den kunde gärna vara nån minut längre. Låten har han skrivit själv och han skrev den om hur det är att spela inför en publik. Amazing!

Joe Brooks - Looking Straight At Me



Nu till "dagens låt" - även det en låt som jag skulle kunna lyssna på i en evighet framåt.
Låten heter Getting Away som oxå det är en skitbra låt! Och som vanligt gillar jag gitarrspelet, melodin, texten - allt!

Så man skulle väl kunna säga att det jag ville ha sagt med denna veckan är att Joe Brooks är en kille med stor talang, och jag hoppas verkligen att han kommer långt i musikens värld! ♥

Joe Brooks - Getting Away


Så fort jag har lärt mig spela gitarr så kommer jag förmodligen spela många av hans låtar! En vacker dag kanske jag gör en cover och lägger ut på youtube, vem vet?! :p
Men jag kan lova er, ni kommer att få höra mer av honom i framtiden!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0