Dagens låt!

Är klar med den nya headern och nu håller jag på att ändra utseendet på bloggen. Jag tror att jag blir klar ikväll, eller inatt rättare sagt!
Men nu avbryter jag arbetet för att berätta vilken som blir dagens låt!

Nu när jag har suttit här och grejat med den nya headern och bloggen så har det blivit mycket musik!
Jag har spelat lite av varje men McFly har det blivit extra mycket av, var ett tag sedan jag lyssnade på deras äldre låtar. Så därför får dem stå för dagens låt.

Det finns många McFly-låtar att välja mellan men den som får stå i centrum idag blir "Friday Night" - passande nog! hahahaa det märkte jag inte för nu när jag skrev det ;)
En låt som jag alltid tyckt mycket om, vet inte varför men så äre väl med alla McFly's låtar egentligen, man kan inte annat än älska dem! ♥




McFly
med låten "Friday Night"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0