Finally!

Som jag har sagt förut så är det brittiska bandet McFly mitt allra största favoritband i hela världen! Under flera veckor, till och med månader så har man kunnat läsa via deras facebook att dem har jobbat hårt med ett helt nytt album.
Äntligen har de nu släppt ett litet smakprov på en av de nya låtarna! :D

Idag släpptes ett 55 sekunders smakprov, och de har redan fått både bra och dålig kritik från fansen.
Av det lilla man har fått höra så tycker jag att det låter ganska bra. Det låter inte alls som deras stil men jag tycker det är lite kul att de testar något nytt, men jag hoppas verkligen inte att hela albumet kommer att låta såhär - för det är ju trots allt tack vare deras annorlunda, äldre stil som jag föll för dem.
Jag som hade väntar efter att få höra deras nya musik, också var det inte alls vad jag hade tänkt mig...

Just den här låten är lite mer åt pop-hållet, som typisk radiomusik skulle man väl kunna säga. Därför hoppas jag att dem äntligen kommer att höras i svensk radio!
Jag längtar tills alla låtarna släpps och hela albumet finns ute på marknaden - och jag kan lova att det kommer att bli McFly-temn efter McFly-tema framöver, både med ny och gammal musik! :)

Låten heter Party Girl och kommer att släppas i september.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0