Hemma igen..

Tjabba.. tjena....... hallå!

Jag vet att jag har varit ganska frånvarande och att det inte har hänt så mycket på bloggen ett tag men det beror på att vi har varit på ännu en kort,liten minisemester med husvagnen.
Den här gången vart det en vecka på en suuuuper mysig, pytteliten camping som heter Prästänget. Vi älskar att vara där och vi skulle kunna stanna där för evigt ;)
Det blev bad, sol, glass och båt-turer varje dag! Vi for dit i fredags och kom hem igår på förmiddagen, så nu har jag en massa bilder som jag ska rensa och sedan lägga upp här på bloggen.

Jag hade ju tänkt hålla på med bilderna och göra flera inlägg idag men så blev det inte.
Istället blev det ännu en härlig sommardag i solen å vattnet, så nu har jag det jag gör! Ska lägga in alla bilderna som finns på kameran nu (tror det är närmare 400 foton) och sitta här och fixa med ljus, kontraster.. också måste jag ju märka dem med mitt namn såklart =)

(Alla bilder som är märkta med mitt namn är mina, och eftersom det är jag som har tagit bilderna och rår om dem så vill jag åtminstone att man lämnar kvar märkningen om det är så att man lånar dem!!)

Det är väl bäst att jag börjar nu, kommer nog sitta här ett tag så det är lika bra att börja på en gång :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0