16:e juni

Hello my friends!

Äntligen har solen tittat fram lite =)
På förmiddagen var det riktigt varmt och härligt här i lilla Ö-vik men nu äre mulet och tråkigt igen...
Var på stan en snabbis idag. For in för att hämta mina andra par glasögon (eftersom dom gjordes i England så blev dom lite försenade pga flyg-strejken) och för att köpa ett linne. Gick in på HM och såg att dom hade jätterea just nu, testade några kjolar och shorts men inget föll mig riktigt i smaken. Snygga och billiga var dem men ändå kände jag mig inte riktigt nöjd.

Resten av dagen kommer nog bli ganska lugn och hårig - funderar nämligen på att pyssla om hunden lite :D
Jag har ju min 18års fest/tjejmiddag på fredag så då måste ju även lillvovven vara fin. Tänkte börja med att borsta och klippa henne idag, och sedan imorgon blir det nog en sväng in i duschen så hon får en sån där glansig och mysig päls.
Imogon blir det en tidig dag, fullproppad med en massa skoj. Ska nämligen vara barnvakt åt två syskonbarn.
Tänke bl.a. vara ute om vädret håller och sedan tänke jag passa på att få lite hjälp med lite bakning, ska göra chokladbollar som ska ätas på fredag.
Kommer nog att dela med mig av alla bus och fjanterier här på bloggen imorgon... bilder i massor! :p

Nää nu ska jag inte babbla mer!
See ya! :D



Uppdate: Nu äre sol igen! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0