18:e juni

God morgon!

Då var man barnvakt igen =)
Just nu ser de på tv medans jag sitter här och hoppas på bättre väder... Snart äre frukost som gäller, rostade mackor och oboy, och efter det får vi se vad som händer. Vid halv 9,30 ska iaf Cajsa iväg på sista dagen av fotbollsskolan och jag skulle gissa att jag och Hugo börjar med våra chokladbollar vid 10. Hade gärna velat att Cajsa var med, men men.. Det blir fler bak-dagar!

Eftersom jag ändå är vaken så pass tidigt så tänkte jag passa på att greja med bloggen. Kanske inte så mycket med utseendet idag men lite olika inlägg tänkte jag iaf försöka fixa!

Now, lets go and make some breakfast - see ya later! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0