6:e juni

Hello!

Kom hem för ungefär 1 ½ timme sedan efter att ha varit på Gullviks camping med husvagnen. Fick för oss att vi skulle dit en halvtimme innan incheckningen stängdes så det var verkligen brådis! ;)
Så helgen har varit ganska lugn och skön med fint väder, men blåsigt.. Hade egentligen tänkt ha hela helgen på mig att planera till nästa fredag, då det både är skolavslutning OCH min 18-års dag, men så blev det inte.
Förhoppningsvis hinner jag göra lite ikväll istället. Ska planera mat/vad vi ska göra, skriva önskelista och städa. Men det ska nog gå bra! Har ju några dagar på mig.

Fick mina nya fina glasögon i fredags (det andra paret kommer nog till veckan). Jösses vad konstigt och ovanligt det är!! Från början tyckte jag att jag inte såg någonting alls men efter en stund så vart det bättre, och nu ser jag hur bra som helst. Så jag hoppas verkligen huvudvärken ska bli bättre nu!!

Nu tänte jag lägga upp lite bilder som jag tog i torsdags när vi var hos min syster. Vi for dit fram och tillbaka och det var jättefint väder... Hittade en massa fina blommor i trädgården så då åkte kameran fram! =)



Svenska flaggan eftersom det är vår nationaldag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0