Dagens låt!

Dags för dagens låt!

Nu i några dagar har det blivit riktigt mycket country, och lika så idag. Jag har bl.a. lyssnat på Lady Antebellum's nyaste album Need You Now - vilket är ett skitbra album enligt mig! 
De senaste två åren har de blivit mer och mer populära, men det är inte många som vet att de faktiskt bildades redan 2006. 

Men trots att jag har fått en ny favoritlåt idag så får den faktiskt vänta.
Jag tänker nämligen ha ett  tema den här veckan.

Hela natten låg jag i sängen med datorn på magen och kollade igenom alla hans covers, tror jag släkte lampan vid 4 tiden.
Och jag måste verkligen säga det igen - OMG vilken röst han har! Han kan sjunga precis vad som helst. Allt ifrån Leona Lewis och Lady Gaga till High School Musical och RnB. Jag kan nog inte säga vilken av alla hans covers som jag gillar mest, därför tänkte jag välja ut 7 stycken som har det lilla lilla extra och ha ett litet "Sam Tsui - tema" denna vecka.
Vad tror ni om det!?

Jag tänkte inte lägga upp dem i någon särskild ordning utan jag kör jag bara igång.
Jag börjar veckan med låten "Replay". Tycker nästan hans version är bättre än orginalet.

Sam Tsui - "Replay" (cover)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0