Dagens låt!

Sitter på campingen och tar det lugnt. Snart ska vi nog gå och kolla på midsommarstången.
Tänkte passa på att lägga upp dagens låt nu medans internet funkar!



Idag är det ett år sedan the King of Pop - Michael Jackson dog.
För att fira hans underbara musik så tänkte jag att ett medley med hans största hits får stå för dagens låt.

Passande nog till Sam Tsui-temat så har han ju faktiskt gjort ett Michael Jackson medley, så självklart blir det dagens!
Jag brukar inte gilla när andra sjunger MJ-låtar men varför jag gillar den här så mycket är dels för att han har gjort låtarna till sina egna - och faktiskt lyckats, men sedan är det så bra arrangerat. För varje gång man lyssnar på det här medleyt så är det nästan som om man hör man nya låtar varje gång.

Om du inte förstår hur jag menar, lyssna här!

Sam Tsui - "Michael Jackson medley"



Min favoritbild på Michael!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0