Dagens låt!

Har precis sett Mumien som gick på kanal 6. Det är en av mina top 5 filmer, tycker den ä såå bra!!! Även 2an är skitbra, trean har jag inte sett än faktiskt.. vet inte varför? Får kanske ta och hyra den nån kväll nu under lovet.

Nu till det viktiga - dagens låt !
Ännu en blandad musikdag men låten som får stå i centrum idag får bli en gammal goding från
M c F l y   -  " 5    C o l o u r s    I n    H e r    H a i r "


En "gammal" bild till en "gammal" låt :p


Gud så små dem ser ut att vara! Nu har de ju vuxit och blivit stora, snygga pojkar =)
(men Danny (som är min favorit) har ju alltid set bra ut, och jag lovar dig - det kommer han alltid att göra! :D)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0