Lady Gaga medley - OMG!



Vilken kille!! Hittade den här videon nyss och jag kan ju då säga att jag är KÄR i killens röst! OMG what a voice ♥
Det bästa medleyt jag någonsin har hör tror jag.

Jag kanske är lite efter, videon/klippet lades nämligen upp i decemer 2009, men jag är bara så glad att jag hittade den!

Även han som spelar gitarren är riktigt bra.
Och btw, om det var någon som missade - jag älskar hans röst!! Hahahaa.. jag är helt till mig ;p
Shit, jag som skulle gå och lägga mig - det lär ju ta någon timme till för nu har jag fullt upp. Han har ju gjort en massa covers så nu måste jag ju kolla på dem oxå! Gissa vem som kommer stå för dagens låt imorn?

Just det, Sam Tsui heter han förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0