Sista veckan..

Tiden går så himla fort! Känns som om det var igår som jag satt och funderade på vilken gymnasielinje jag skulle välja, och nu har det gått två hela år. Helt ofattbart. Kommer fortfarande ihåg den första floristdagen på skolan, det första vi fick lära oss var att binda en bukett i spiral. Hahahaa, kunde inte ens hålla i 5 blommor utan att få kramp i handen =)
Nu kan man ju åtminstånde hålla i 30 tulpaner :p


Det blev sent idag, var först på praktik till 18 sedan for jag, mamma och pappa och kollade på en fotbollsmatch direkt efter. Sedan dess har jag väl inte gjort så mycket, sett på tv och skickat iväg den sista svenska B uppgiften till läraren.

Hade tänkt visa bilder från gårdagens promenad ikväll men eftersom det snart är dags för American Idol så får det bli imorn istället. Ska även visa dagens naglar - det var ett tag sedan jag gjorde det!
Förresten, reserverade platser till Eclipse igår. Jag och tre andra tjejer ska se premiären på tisdag-natt kl 24 (natten till onsdag) och jag lääängtar!! Ska bli riktigt kul.

Nu ska jag kila men jag är snart tillbaka!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0