Whataya Want From Me

Tänkte bara lite snabbt säga vad jag tyckte om Adam Lamberts uppträdande i American Idol.
Som jag sa så såg jag det för några veckor sedan via youtube, och ska jag vara ärlig så gillade jag det inte alls då. Men nu när jag såg det på tv:n vart det faktiskt bätte, men jag är inte storm förtjust som jag brukar vara i hans liveuppträdanden.

När jag fick reda på att han skulle vara mentor + uppträda i American Idol blev jag så glad och tänkte att han skulle bjuda på ett storslaget framträdande som han annars alltid gör.
Men måste säga att det var absolut inte hans bästa, tvyärr! Det kändes som om han ville för mycket med låten vilket gjorde att det blev lite för mycket av det goda i mellan åt.

Men jag älskar början! tills musiken börjar "på riktigt" så att säga..
Och slutet, de sista tonerna - amazing...

Om du missade det eller vill se det igen så kan du kolla här:




Därmot gillar jag ljuseffekterna skarpt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0