13:e mars

Hello my friends!
Har nyss målat mina naglar svarta och ska precis till att städa undan lite på rummet, eller rummen. Har hela övervåningen för mig själv :D (har ett sovrum, ett tv-rum, ett "kontor" med dator, skrivbord mm. och ett rum som är i "mitten" där jag bl.a. har ett matbort och min lilla smink-hörna. Sen har jag även en egen liten toa.)  

Det är nämligen så att en kompis ska komma hit ikväll så då vill man ju ha det fint och städat! Vi ska äta tacos, vräka i oss Ben & Jerry´s och se på Melodifestivalen.. Vem tro ni vinner? Jag vet faktiskt inte, kan inte bestämma mig.

Men nu måste jag kila.. Vi hörs senare! <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

det kommer bli en toppen kväll tror jag ;D

2010-03-13 @ 14:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0