20:e mars

Hej mina vänner =)

Idag har det varit en slö-dag, känns inte som att det är lördag kan jag då säga! Vaknade runt halv 2 :p (somnade efter 3 nångång inatt...) och sendan dess har jag inte gjort nånting känns det som, varit på promenad med hunden, suttit vid datorn, läst bloggar och sett lite på tv.
Gjorde i och för sig en lite roligare make-up än vanligt, använde mig av lila och gröna nyanser på ögonen och  den glittriga eyelinern som jag har börjat använda mer och mer, vet inte varför men jag gillar den mycket. Och så målade jag naglarna ljusgråa.. Hittade ett gamalt nagellack som jag aldrig riktigt gillat men jag tänkte äh jag testar, och det är inte så tokigt faktiskt :)

Tidigare idag hittade jag designadinblogg.se, min nya favvosida! Eftersom jag är ny med att blogga så behöver jag all hjälp jag kan få med att fixa header och byta färger på bakgrunden, så den rekomenderar jag varmt om det är nån som vill ha hjälp med sin blogg! Tänkte läsa igenom lite där nu och förhoppningsvis så lyckas göra bloggens utseende mer personlig..

Kramkram så länge!


Nagellacket är gammalt och är från att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0