Academy awards 2010 (Oskarsgalan) rödamattan strax på E!

Inatt är det Oskarsgalan och alldeles strax är det dags för rödamattan på E! kanalen - en av mina absoluta favoritkanaler!!

Har du inte E! så ta det lungt! Det visas även på kanal 9, där även själva galan visas (tror jag)

Är du som jag - gillar mode och kolla på kändisarnas snygga klänningar och smycken? Då är det nått för dig vill jag lova.
Har sett på flera rödamattor nu iår och jag älskar det! :) Och alla snygga sminkningar och håruppsättningar får vi ju inte glömma! ;)

Så snart blire soffan och en kopp te!
 
Om jag orkar så lägger jag upp dagens låt efteråt. Kan avslöja att det är en underbar låt utav Tyler Hilton som får stå i centrum idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0