Dagens låt!

(20/3-10)

Idag har det varit en Michael Jackson dag för hela slanten!!
Har suttit och läst igenom på designadinblogg.se i flera timmar nu... Så nu börjar bloggen likna nåt =)
Tänkte försöka mig på att göra bl.a. en header imorgon, får hoppas att det går bra. Jag har ju iaf lyckats få till bakgrunden och fixat med färger och teckensnitt!

Nää nu över till Dagens Låt! ♪
Jag har lyssnat på många bra låtar idag (!) men den som jag lyssnat lite extra mycket på idag är......

.... den underbara låten Stranger In Moscow med the one and only Michael Jackson 
Älskar den låten, en av mina favoriter!



♥ MICHAEL JACKSON IN MY HEART! ♥




Ska alldeles strax gå och tvätta bort sminket och gå och lägga mig. Blir nog att jag lyssnar på spotify via telefonen och lägger mig och lyssnar tills jag somnar.. Sov så gott och så ses vi imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0