Dagens låt!

Här kommer dagens låt som jag lovade!

Om du gissade på Adam Lambert så gissade du helt rätt!
Idag har ju killen varit i Stockholm och spelat, och eftersom jag inte kunde fara dit så fick jag ha min egna lilla konsert här hemma med hans musik på högsta volym. Hade gärna sett honom live!

Jag gillar de flesta av hans låtar och har lyssnat på hand musik i kanske ett halvår (började lyssna på hans covers från Idol). Mina favoriter är Time For Miracles och hans cover Mad World.

Men dagens låt får bli Time For Miracles!

Shit vilken låt alltså, ryser när jag lyssnar på den. Jag vet att han kan vara lite crazy ibland men han har ju en röst som en gud! Och ögon man kan drunkna i...
Låten är med i filmen 2012.. någon som har sett den? Jag har inte gjort det än men vill gärna se den.



Sminkningen som jag gjorde. Utgick ifrån bilden i mitten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0