En liten fråga..

Ska bort imorgon och kan inte bestämma hur jag ska sminka mig...
Har en ny rutig skjorta i svart och turkost och till den vill jag göra en snygg make-up. Hade den på melodifestival-finalen och då gjorde jag en grå make-up men nu funderar jag på att göra en enkel sminkning med en bred eyeliner med gitter som skiftar i turkost/grönt/blått. Så jag skulle behöva lite hjälp!

Min fråga är alltså: Vilken make-up ska jag göra?

Har inte så mycket tid på mig att göra mig iordning så jag vill inte göra nått som tar så lång tid och som jag kanske ångrar. Så please (!) kommentera det du tycker att jag ska göra =)


grå sotning med glitter eyeliner...
    

....eller en enkel sminkning med bred glitter eyeliner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0