Sportlov!!

Good morning!
Ska precis till att äta frukost.. Blir nog en stor kopp te och några rostade mackor med ost å marmelad :)

Eftersom jag inte hann skriva vilken som var min "Dagens låt" igår så tar jag det nu istället!.
Dagens låt (7/3) är en jättebra låt som både är skriven och framförs av Tyler Hilton. Låten heter I Believe In You och jag blev förälskad i den redan första gången jag lyssnade på den! Den finns både som "orginal" och akustisk, själv tycker jag bättre om orginalversionen..
Du kan lyssna på låten (och de andra låtarna från albumet) på hans hemsida www.tylerhilton.com eller om du har spotify så kan du lyssna där. Finns nog på youtube oxå skulle jag tro..

Nää nu börjar jag bli lite hungrig.
Kram så länge!

// Jossan

När du har lyssnat på låten, kommentera och säg vad du tyckte om den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0