Tjohoo



Sent idag oxå.. Är så himla trött efter att ha varit ute hela dagen.
 Var först och grillade korv och marshmallows (mumms!!) sen for vi till samma backen som till igår. Det var mycket mysigare idag eftersom det var så härligt väder, men det var roligare igår för då var snön mjukare - det hade frysigt på inatt så det var stenhårt och isigt så man gjorde bara illa sig när man åkte.
Så vi satt mest och myste i solen och drack varm oboy =)

Jag har nyss kollat runt på lite bloggar och nu så tänkte jag kika på H&M om de har några snygga vårkläder.
Vill köpa en jeansjacka men vet inte riktigt vad jag vill ha för nån, varken modell eller färg... Förhoppningsvis så hittar jag nått som faller mig i smaken.

Vi hörs senare! <3



Just nu på spotify: Jack's Mannequin - The Mixed Tape.. en favorit!!

 


Kommentarer
Postat av: simone

Snygging! :)

2010-03-18 @ 20:23:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0