Trött..

Hej hej !
Sent inlägg idag! Har varit ute i stort sätt hela dagen, var på sportlovskul igen med min mamma, pappa, bror och hans familj. Vi åkte till en backe där vi åkte te-fat och madrass och vi tog även med oss fika, så det var mysigt. Vi passade på medans solen var framme. Tror att det skulle bli ännu finare väder imorn så vi kanske ska fara någonstans då oxå :)

Sitter just nu och målar naglarna medans jag lyssnar på lite musik. Just nu är det Calle med Walking in Memphis ♥ - min favorit låt när jag var liten!
Ska lägga upp några bilder från idag, om de blev nå bra... batteriet tog slut så det blev inte så många bilder.
Sen ska jag nog lägga upp lite olika make-up bilder oxå!

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0