13:e maj

Hej igen!
Nu var det ett tag sedan jag var duktig och bloggade varje dag, men eftersom jag har haft så mycket att göra och haft huvudvärk i stort sätt hela tiden i en vecka så har det inte blivit något. Men nu är jag tillbaks!

Jösses vad skönt det ska bli med två lediga dagar! Idag och imorn..
Just nu sitter jag och äter frukost samtidigt som ser på nyhetsmorgon och kollar på alla fina håruppsättningar som två hårstylister har gjort. Blir sugen på at spara ut håret igen men eftersom jag har så pass tunt hår så jag passar bättre i kort och uppklippt hår.

Om ungefär en timme ska jag följa med mamma, pappa, syster och hennes familj till Örnexpo (den stora marknaden som håller till här varje år..) Egentigen är det ju i stort sätt samma grejer varje år men jag tycker att det är ganska mysigt. Men det bästa är ju att se alla härliga artister som kommer dit.
Imorgon så ska jag dit med en kompis och Cajsa (syskonbarn) för att bl.a. se idol-Calle =) Ska ta med kameran och mobilen och knäppa kort tills de är fulla med bilder! ;) Och på söndag kommer idol-Robin (trea 2008).
Förra året var idol vinnaren Markus där och jag fick så bra bilder!
Ska lägga upp dem här så småningom..

Nu måste jag gå och göra mig iording... Förresten, färgade håret igår. Äntligen! Lägger nog upp bild ikväll.
Ses senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0