20:e maj

Hej hopp!

Kom nyss ut ur duschen efter att ha gått hem från stan.
Var hos optikern idag igen (visar sig att jag behöver glasögon ändå..) så jag missade ganska mycket av idrottslektionen. Så istället för att gå dit i ca en halvtimme så valde jag att ta en promenad hem. Jag gick inte så fort så det tog väl drygt en timme.. men jag gick iaf! Tyckte det var ganska duktigt med tanke på att jag nog inte gått ifrån stan på kanske 3 år :p
Det var soligt precis hela vägen, inte en enda gång var solen i moln så gissa om jag är röd om armarna och i ansiktet!! Gick dessutom och bar på en väska och en fullproppad påse i ena handen... tänkte det måste ju bli lite match så det tar nått i koppen. Och jag kan lova dig, det känns! Särskilt i fötterna. Hade mina gladiatorskor som jag inte har avnänt så jättemycket än, viket resulterade i att jag nu har massvis med små skavsår och blåsor fötterna x)

Nu hade jag tänkt äta något och sedan äre nog dags för lite läxa. Blir nog så att jag lägger mig på altanen och fortsätter på mitt nationella tal i svenska B som ska vara klart nästa vecka. Ska även kolla på en fotbollsträning ikväll. Känns nästan som jag själv går i fotboll för nu går alla mina syskonbarn spelar fotboll, så veckorna är fyllda med träningar och på helgerna är det oftast matcher. Men det är bara kul tycker jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0