5:e maj

Heej

Kom hem för ungefär en timme sedan efter att ha varit på skolan och bara haft textning.
Först var det tänkt att vi skulle ha matte med då skulle han göra något annat med 3:orna, så vi kunde ju ha fått sovmorgon om han hade sagt nått innan.. men men. Så istället för det började jag med textningen, som vi även skulle ha den andra lektionen - floristtekniken. Satt från strax efter 9 till halv 2 (hade en timmes lunch emellan..) och bara textade.

Hade ju ont i huvudet imorse och jag kan ju då säga att det blev inte bättre under dagen.
Tänk dig att sitta i ett litet klassrum, utan nån direkt luftkonditionering, med 5 stycken som sitter med minst 3 stinkande spritpennor var och dessutom ha huvudvärk. Blev nästan hög av att sitta där ;)
Efter floristtekniken var det dags för engelska men jag kände att jag skulle aldrig orka vara med på den p.g.a. huvudvärken. Skulle dessutom göra ett hörförståelsetest, då måste man ju koncentrera sig så då hade väl huvudet sprängts tillslut!

Nu ska jag äta lite glass med mamma sen är det soffan eller sängen som gäller! Måste försöka vila bort värken så jag förhoppningsvis orkar göra lite läxa ikväll.



En redigerad bild som jag tog för nån vecka sedan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0