Calle ♥

Har lagt till en ny kategori foton - konserter/musik. Där kommer jag alltså lägga in bilder från konsterter eller andra musikuppträdanden som jag själv har tagit, och jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla denna kategorin! Det kommer jag att göra =)
Förhoppningsvis kommer den att bli överöst med bilder och som ni säkert vet så är musik ett stort intresse så det ska nog inte bli några problem med det.

Tänkte inviga den nya kategorin med bilder från idol-Calles uppträdande som jag såg i fredags.
Han var alltså här i Ö-vik i fredags (den 14/5) och jag måste säga att jag blev bara mer förälskad i honom!
Såg honom strax efter jul oxå men den här gången var det mer "på riktigt". Han och hans band spelade i ca en timme och dom var faktiskt jätte-jättebra.

Så här kommer nu lite bilder, blir nog kanske två inlägg till skulle jag tro. Fick många bra bilder eftersom jag stod alldeles vid scenen, och vissa blev jag riktigt nöjd med, med tanke på att jag inte har en sån kamera som man kan byta objektiv och grejer med... Men jag hoppas att de blir godkända ändå.

Nu kör vi!

















Najs, eller hur?!!


Dom spelade en massa bra låtar, med mycket gitarr - vilket jag älskar!
Som t.ex. Are You Gonna Go My Way... min nya favorit.
Har gått runt hela eftermiddagen och spelat luftgitarr och alla här hemma bara tittar på mig och skrattar, kan inte förstå det?? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0