Grattis på 6 årsdagen!

Grattis på födelsedagen Hugo!

Hoppas du får en rolig dag med en massa coola presenter och go tårta!! =)




Nu tänkte jag ta Shakira och gå till syrran. Förhoppningsvis har födelsedagsbarnet och hans syster kommit hem från dagis/skolan när jag kommer dit.. Hugge ska nämligen få sina presenter av mig redan nu!
Kalaset är ikväll så om syster-yster behöver hjälp så tänkte jag vara snäll och hjälpa henne.. trots min huvudvärk.



Såhär "fina" blev paketen. Hahhaa x)
Burkar annars tycka att det är jättekul att slå in paket och göra dem lite speciella men idag hade jag varken inspiration eller material..  Tror ändå inte att Hugo bryr sig om hur paketen ser ut, han är nog mest intresserad av innehållet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0