Hoppsan...

Vaknade för en kanske 20 minuter av att jag hade huvudvärk.. Sedan upptäckte jag att jag hade på mig både smink och kläderna från igår. Måste ha varit väldigt trött när vi kom hem från kalaset!

Vi kom väl hem runt 9 så då var jag ut med hunden sen såg jag på Vad blir det för mat? och efter det åt jag en banan. Sen kommer jag inte ihåg nå mer. Vet att jag la mig ner för att jag skulle vänta på att det skulle börja nått bra på tv:n men jag måste ju ha somnat, och jag tror att jag har legat likadant hela natten dessutom. Blev så chockad nu när jag vaknade.. Och jag som skulle se A Idol igårkväll, typiskt! Men jag behövde nog sova.

Nu äre frukost + alvedon som gäller och sedan en liten promis med Shakira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0