I'm back

Nu var det länge sedan jag var duktig och bloggade... fem dagar sen jag skrev nått. Och anledningen till det är nog att jag inte har gjort något speciellt, bara varit på skolan och hemma.
Men idag tänkte jag iaf lägga upp lite bilder. Bl.a. make-upen som jag hade på sista april och väskan som jag köpte för några veckor sen :p

NU till en liten update i min musikvärld - Jag och syrran har förälskat oss i en kille som var med i American Idol 2009 (många bra som var med det året (!), Adam Lambert var/är såklart en av dem) Killen jag pratar om heter Danny Gokey och sjunger country. Om ni såg årets A Idol i tisdags (eller måndags, kom inte ihåg..) så såg ni säker när han uppträdde med sin låt "My Best Days Are Ahead Of Me". Sååå bra!
Har nu lyssnat igenom hela albumet My Best Days och jag gillar det mycket!
Kan inte säga vilken låt som är bäst men "I Still Believe", "My Best Days Are Ahead Of Me", "Get Away" och "Tiny Life" spelas om och om hela tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0