Låång dag...

Har suttit hela kvällen med mitt tal som jag ska hålla imorgon - svenska B nationella.
Hade även prov idag, en massa krukväxter och jag måste säga att det gick faktiskt bättre än vad jag trodde det skulle göra!

Nu tror jag att talet är kart så nu ska jag bara spara det och sedan stänga av datorn. Men innan jag går och lägger mig så måste jag packa inför imogon, har nämligen simning på idrotten :/ Inte det roligaste som finns men det måste ju göras. Tror vi skulle simma 40 längder! Och jag som inte är nå vidare på att simma snabbt kommer väl få hålla på till klockan 20.00 ...


Men innan jag stänger för idag så ska jag lägga upp dagens låt så gå ingenstans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0