Mini-semester

Hejhej!

Det har inte hänt något här under helgen för att vi har sovit i vår husvagn :p
Mamma, pappa, jag och min bror och hans familj tog våra husvagnar och for till Gullvik (en camping här i Ö-vik) och var där från fredags (ställde upp den på torsdagen) till idag, kom hem för kanske två timmar sedan.
Så nu blir det till att tömma ur vagnen från all mat, alla kläder och alla andra nödvändigheter.
Jag funderar på att kanske sova i den här på gården nu i veckan. Tar med mig lillvovven, några filmer och en massa läxor så har man något att göra.

Men innan jag grejar i vagnen tänkte jag kolla om det har hänt något under helgen, har inte varit inne på internet sedan i torsdags. Måste ju kolla om det har hänt något roligt i kändis/musikvärlden..
Snart är det ju dags för hockeyn oxå!! Får vi inte glömma. Och det är väl bäst att jag säger den magiska meningen precis innan matchen börjar. Innan gårdagens match hann jag inte gå in och skirva det så det är väl mitt fel att de förlorade igår :/ sorry..


Hej så länge! Vi ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0