17 November 2010

Oj oj oj vilken dag säger jag bara!
Vi hade fullt upp på praktiken idag, fick hem 2 vagnar med krukväxter och en med snittblommor. Har prismärkt, snittat, plockat och donat - men det är skitroligt! =) Man har verkligen nått att göra hela tiden.
Var så upptagen med annat så jag tog lunch strax efter halv 3 och gick inte ens på toa på hela dagen förns vid 4 tiden.. kanske inte så kul att veta, men ändå ;)

Nu tänkte jag ta på mig myskläder och bara ta det lugnt å slappa framför tv:n / datorn.
Tror det blir en tidig kväll ikväll.. Kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden! 

Innan jag gör nått annat så ska jag in på Super City och se vad McFLY har för sig. I vanliga fall vid den här tiden på onsdagar så brukar de köra en live-chatt men idag är dom "lediga" som jag förstår, de har jobbar non stop i flera veckor med bl.a. hemsidan, intervjuer, photoshoots, uppträdanden på tv mm. så jag förstår om dom vill ha en dags vila =)
Såg live från en liten mini-show igår där de framförde 4 låtar. Såå coolt! Och dom var så stiliga för de hade klätt ut sig till piloter eftersom de var på en flygplats (tror jag..), men inte Dougie - han var flygvärdinna :D
Hittar jag några bilder så lovar jag att visa dem!

Förhoppningsvis så ses vi senare, om jag inte faller i djupsömn här på stolen vill säga..
Bye bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0