21 November 2010

Heej blogen!!

Ni vill inte veta när jag gick och la mig inatt!! Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag har varit vaken så länge någon gång innan. Har iaf nyss ätit upp min frukost :p
Idag blir det en ganska så fullspäckad dag. Ska börja med att göra en massa inlägg här på bloggen, har allt ifrån kommande album, intervjuer, photoshoots, tv-program, nattens stora gala och massa annat att prata om. Sen ska jag träna till mitt matteprov som jag har imorgon. Känns sådär... Men på förra lektionen gick det riktigt bra så man kan ju alltid hoppas! Och sedan ikväll klockan 18.00 så ska jag iväg till min kompis Jessica för att "delta" i hennes projektarbete till skolan. Hon går Hotell & Restaurang så hon skulle bl.a. bjuda på middag - kommer bli riktigt trevligt!!
Ja, och sen då. När jag kommer hem blir det tv! Och lite mer plugg kanske, vill verkligen klara provet så man blir färdig med kursen någongång.

Nä men nu är det nog bäst att jag börjar jobba!! Har massor att skriva så jag kommer garanterat att få ont i fingrarna.

Okey let's gooo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0