EMA 2010 - mtv

Ikväll är det dags för den årliga EMA-galan, som i år hålls i härliga Madrid!

Eva Longoria (från DHW) är kvällens programledare och det kommer att delas ut priser så in i bomben =)
Listan över de nominerade är lång, men här är några av dem som har chansen att vinna:
Linkin Park, Rihanna, Eminem, Muse, Lady Gaga, Tokio Hotel, Enrique Iglesias, B.o.B, Shakira, Plan B,
Ozzy Osbourne och Katy Perry.



Jag tror det blir en bra show, och självklart har jag mina favoriter som jag hoppas ska kunna kamma hem lite awards!

Och förutom prisutdelning kommer vi även att få se live-uppträdanden,
så glöm nu inte att slå på MTV kl. 21.00 och kolla!

Men är du som jag och älskar att kolla in hur stjärnorna ser ut på "röda mattan" så ska du sitta bänkad 20.00!!


Muse Ozzy Osbourne Eminem feat. Rihanna 'Love the Way You Lie'

Lady Gaga Rihanna 'Rude Boy'

(Bilderna kommer från http://ema.mtv.se/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0