Home sweet home

Ja då var man hemma då. Kom hem för kanske 20 minuter sedan efter att ha sett på en massa innebandy matcher, jag som trodde att det bara var en match :p
Bilderna tänkte jag lägga in på datorn lite senare så jag antar att de kommer upp här på bloggen imorgon.

Nu ska jag bestämma vilken pizza jag ska äta till middag idag, sedan blir det nog lite städning inför morgondagens 1 advent. Jisses vad tiden flyger iväg! Tänk att det snart är jul, och jag som inte har förberett inför julen någonting egentligen. Dags att börja kanske.. Har ju iaf fixat med gardiner och bytt till stjärnor i fönstren men det är allt.
Men nu är det bäst att jag går och kollar vad det finns för goda pizzor för nu skriker magen efter mat!

See ya! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0