Iiii!

I just fell in love!

Var sugen på att lyssna på lite country så jag gick in på cmt.com och började söka efter musik. Ville hitta nån ny att lyssna på så jag valde en kille av ren slump.

OMG! Jag är kär - vilken röst han hade!!

Craig Campbell heter han, och vilken röst killen har alltså!
Har inte ens lyssnat klart på låten än, vet inte ens vad den handlar om, men det spelar ingen roll!
Lägger upp den här ändå för hans röst är bara för härlig ♥

Craig Campbell - Family Man



Men allstå seriöst, blir man inte lite förälskad?! Jag blir som förlamad när jag hör såna här röster, sedan känner jag hur det pirrar i magen och sen får jag gåshud över hela kroppen. haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0