Last week..

Hej bloggen!

Ja jag vet, jag har varit skitdålig på att uppdatera de senaste dagarna... men nu är jag här igen!
Har varit upptagen med en massa annat så därför fick bloggen komma åt sidan lite grann. Har inte ens hunnit kolla in mina dagliga bloggar så jag har säkert runt 500 inlägg som måste läsas oxå ;)

Min första tanke med detta inlägg var att jag skulle berätta om allt som jag gjorde under lovet och sådär men kom fram till att det kommer att ta för lång. Så istället tänkte jag bara göra en liten lista som visar vad jag gjorde under det suuupersköna lovet (som verkligen behövdes!)

*Måndag: Slapp-dag framför tv/datorn i pyjamas
*Tisdag: Heldag på stan med Olivia
*Onsdag: Spenderade förmiddagen med syster, Cajsa och Hugo på stan + bibblan. Sedan på kvällen var det dags för utgång. Var först på en liten förfest hos min kompis Josse, sen åkte vi alla in till O'learys och hade det så jäkla kul - dansade och skrattade så man rakt hade träningsvärk dagen efter ;)
En av mina bästa/roligaste/trevligaste kvällar, helt klart!
*Torsag: Jobbade hela dagen, började 10 och kom hem runt 21,30 tiden.
*Fredag: Busy busy all day long! Och så vart det en liten sväng på stan för att köpa en kofta som jag såg på tisdagen.. Åh den är så söööt, ska visa bilder! Hade middagsgäster i form utav mina fyra syskonbarn. Det blev både hamburgare + parisare med bröd, strips, sallad och en massa dressingar och andra söliga grejer. Efter maten spelade vi alla spel och sedan var det all about Idol.

Jaaaa.. jag tror inte att jag har glömt nått.. Nej.
Längtar redan till nästa lov - som blir jullovet. Mitt sista jullov! Om jag inte pluggar vidare vill säga..

Nä nu måste jag vila händerna, det blev ju som en hel novell det här ändå.
Sorry om det var tråkig läsning! Men jag tänkte lägga upp dagens makeup, outfit och naglar senare, så missa inte det.

Just nu på Spotify: Dean Geyer - This World Won't Wait



Morgonfrost på marken...
bild från förra veckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0