McFly-fans are the best

Sorry för ännu en dag med dålig uppdate men kom hem tjugo i 7 efter en heldags praktik, sen var det middag och sedan var det bara att gå ut och skotta all snö som kom under natten + dagen.

Kvällen spenderade jag i/på Super City.. of course! Chattade med McFly-fans välden över, men mest med svenska fans - hade så jäkla kul.
Underbart att alla fans kan "träffas" och bara prata minnen, favoritlåtar och annat bra om McFly ♥

Såg även killarnas webchatt där de berättade bl.a. att deras turne börjar i mars 2010, deras nysläppta singel
"Shine A Light" ligger just nu på tredje plats och så ska dem tillbringa deras semester i Europa.
Det skulle vara så coolt om dom kunde komma hit! Men bäst vore ju såklart om de kunde göra ett stopp här i Sverige under deras
upcoming worldtour som alltså börjar nästa år.
Skulle vara en dröm som går i uppfyllelse om jag fick se dem live för första gången här "hemma" i Sweeeeden =)

Men jag antar att jag får drömma mig bort ett tag till iaf, tills turnen är färdigplanerad.
Nu måste jag verkligen gå och sova. Vi ses imorgon!
Kraaam


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Trevligt att "träffa" dig där! Hade ingen aning om att det fanns så många svenskar som gillade McFly :)



Jag skrev in min mail ifall du vill ha den. :) Ha det fint, så hoppas jag att vi ses i SC fler gånger!

2010-11-11 @ 15:03:20
URL: http://johaznak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0