O.P.I - Burlesque vinterkollektion

När jag var på stan i förra veckan fick jag syn på OPI's nya vinterkollektion - Burlesque, som är inpirerad av musikalfilmen Burlesque med bl.a. Christina Aguilera och Cher.

Åh myy goood! Hade lust att köpa hela högen på en gång =)
Det finns både shimmerlack med små små glitterkorn och så finns det lack med bara glitter. Gillar de flesta, men några favoriter har jag!
Tease-Y Does It
och Let Me Entertain You är mina absoutla måste-ha-lack från denna kollektion! Suupersnygga. Men sen finns ju Ali’s Big Break som skulle vara såå himla fint att ha under jul! Den perfekta rödfärgen =)

Sammanlagt finns det 12 lack i denna kollektion och de kostar 150 kronor styck.
 
* Bring On The Bling - glitter 
* Glow Up Already - glitter
* Extra-va-vaganza - glitter
* Simmer & Shimmer - glitter
* Show It & Glow It! - glitter
* Sparkle-icious - glitter
* Rising Star - shimmer
* Take the Stage - shimmer
* The Show Must Go On - shimmer
* Let Me Entertain You - shimmer
* Ali's Big Break - shimmer
* Tease-Y Does It - shimmer

Dessa kommer helt klart skrivas upp på min önskelista! ;) ;)


Hade först tänkt visa bilder från OPI's hemsida men deras "prover" är verkligen kass!
Men som tur var hittade jag en blogg som hade provat några av shimmerlacken - så om ni vill se hur de ser ut rekomenterar jag att ni går in -här-!

Nästa gång jag går på stan kommer jag att ha med mig ett av lacken hem! Det Lovar Jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0