Så kan det gå..

Ja men då var man hemma igen då!
Hade ju som sagt ingen lärare idag men jag var ganska säker på att hon hade lämnat uppgifter som vi skulle göra, därför åkte jag dit. 
Men så var det inte, men jag och Jenny var iaf duktiga och kom dit när man kunde ha skitit i allt och stannat hemma. Jag var där en timme (passade på att fundera lite över projektarbetet..) sedan tog jag bussen hem.

Sedan jag kom hem har jag hunnit gå på en promenad med Shakira och ätit det sista av pizzan som blev över.. Så nu kan jag fortsätta dagen med att bara slöa och ta det lugnt =)

Jamen justde'ja! Hade tänkt att det ska bli en McFly-dag på bloggen idag - för det är nämligen som så att............
                                                                               underbaraste Dougie fyller 23 år! GRATTTTIS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0