3 Oktober 2010

Hello bloggen!

Blev som så att jag fastnade framför tv:n när jag vaknade, men nu är jag här ;)
Såg på Top Dog medan jag åt frukost och nu hade jag väl bara tänkt slöa.. Kanske går och lägger mig igen och lyssnar på musik. Det lät väldigt härligt tycker jag så nått sånt blir det nog :p

Ska ju även lägga upp lite mysiga höstbilder men just nu är den datorn (där bilderna finns) upptagen. Det är nämligen Cajsa som sitter där och diggar Justin Bieber på högsta volym - hennes favvo skulle jag tro, eller nått!? ;) Hon sitter och kollar in musikvideo efter musikvideo och ser såååå nöjd ut!
Hoppsan.. nu ska hon iväg till en kompis så nu blev det tyst. Kanske tar och sätter mig där nu då när det ändå är ledigt =)
Vi ses snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0