31 Oktober 2010

Hello my friends!
Tänk att det bara är 54 dagar till jul! Det är inte klokt vad månaderna har flygit förbi. Tycker det känns som det var 3 veckor sedan man började sista året i gymnasiet. Och snart är det ju dags för studenten oxå! Oj oj oj säger jag bara.

Vaknade iaf upp alldeles nyss, tänkte det var lika bra att sova ut riktigt ordentligt eftersom man ändå fick en extra timme ;)
Ska väl få i mig lite frukost sen får jag se vad som händer. Förra helgen var det en massa läxor som gjordes så idag ska jag bara ta det superlugnt!
Var ju på bio och såg I Rymden Finns Inga Känslor igår med min kompis Angelica. Jag är väl inget stort fan av svenska filmer men den här var riktigt bra!! Tror Bill Skarsgård kommer att bli minst lika stor och framgångsrik som sin pappa och sina bröder för han spelade verkligen jättebra. Och så får vi ju inte glömma Ica-tjejen (kommer inte på vad hon heter). Hon är ju bara för härlig! =)

Btw: nu har vi fått upp våran lilla betongmur. Måste säga att det blev skitsnyggt! Längtar tills allt bilr klart, när belysningen är på plats och allt annat pyssel är gjort.

Nä man kanske ska ta och vrida tillbaka alla klockor här i huset så man inte glömer blort det sen. 
See ya later! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0