Dagens låt!

Idag har det verkligen varit en bra musikdag! Har lyssnat på Spotify, lyssnat på iPoden när jag var ut med vovven och dunkade på högsta volym när jag städade rummet.

Men efter lite funderingar så har jag nu bestämt mig för att I Will Not Say Goodbye får bli dagens låt. I Will Not Say Goodbye med Danny GoKey. Danny som kom på tredje plats i American Idol 2009.

En låt som betyder väldigt mycket för honom, eftersom hans fru dog i en hjärtoperation. Så tragiskt!

One amazing song!!!



"They keep saying time will heal
But the pain just gets more real
The sun comes up each day
Finds me waiting, fading, hating, praying
If I can keep on holding on
Maybe I can keep my heart from knowing that you're gone"

                        Danny GoKey - I Will Not Say Goodbye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0