Dagens låt!

Här kommer dagens låt. Det var ju ett tag sedan jag la upp det.. pga förkylningen.
Det har varit en bra musikdag idag, en väldigt blandad sådan! Har lyssnat på allt mellan himmel och jord skulle man kunna säga ;)

Men den låt som jag har lyssnat lite extra på har varit
Hello Mr. Sun med härliga Joe Brooks
Vet inte vad som gör det men jag älskar verkligen alla hans låtar! Det måste vara att han har en sån otrolig talang för att skriva både musik och text. Och hans uuuuunderbara röst får jag ju absolut inte glöma ♥
Han har en speciell och helt fantastisk röst och stil på sin musik så man kan inte annat än lyssna på honom i timmar!!!!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen,
han kommer att komma långt!

LOVE THE PHOTO! ♥
 

Har du spotify - logga in på en gång och lyssna på låten! Och hela hans album oxå för den delen! =)


"Hello Mr. Sun today's the day we change our plans
and end the war against our old selves
So goodbye mr. rain your time has come your time has gone
so send your grey skies to someone else"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0