Den är hääääär!

I'm soooo excited, and happy!  =)

Igår vid 18 tiden (svensk tid) fick man för första gången se McFLY's supersnygga musikvideo till deras nya låt Shine A Light.

Eftersom jag först hade praktik och sedan gjorde mig klar inför den första studentfesten så hann jag inte gå in och kika på den igårkväll.
Men nu idag har jag sett den och den är såå bra. Nu hoppas jag bara att de svenska radiostationerna kan börja spela den!! Och dessutom är ju Taio Cruz med i den, å eftersom han är så pass populär så måste den ju bara bli uppmärksammad =)

Länkar till mcfly.com så kan du oxå gå kolla in den alldeles nysläppta videon!




Den finns även på youtube!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0