Filmtajm var'e här!

Tänkte fortsätta denna lugna och lata dag med att se på film.
Tror det blir Rise Your Voice med bl.a. Hilary Duff ♥ En av mina favoriter när jag var yngre! Har inte sett den på några år så nu är det verkligen på tiden.

Gjorde faktiskt lite läxa tidigare idag, en lite större uppgift inom mitt karaktärsämne florist. Det är både skriftligt och praktiskt så jag började med att skriva info utifrån en bok. Ska nog försöka göra lite till ikväll oxå så jag inte har allt kvar tills kvällen innan allt ska lämnas in ;)

Här hemma håller vi just nu på att fixa men våran nya altandörr. Eller det är min pappa och min systers kille, som är snickare, som håller på rättare sagt. Just nu äre paus men igår och i tidigare idag jobbade dom på för fullt. Det blir så snyggt!! Ska lägga upp en bild på resultatet sedan när det är klart.
Vi har i stort sätt alltid nått projekt på gång här.  Allt ifrån renoveringar till mindre justeringar - you name it.
Just nu är det ju dörren som är i fokus, men vi ska även göra nån slags mur ute på gården nu till veckan. Men det är bara kul tycker jag! Älskar när det blir nytt och snyggt =)

Näää nu väntar filmen så det är bäst att jag går!
Men vi ses senare..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0