Kan inte låta bli!!

Nya roliga och underbara videosar på www.mcfly.com

Jag försöker verkligen att inte skriva om McFLY varje dag, men jag kan ju inte låta bli! De är för bra helt enkelt. Älskar dom ju ♥

Om du har läst min blogg länge så undrar du kanske varför jag har börjat skriva så mycket om dem nu på senare tid.. Det är inte det att jag nyss har "hitta" dem, nej nej - jag är ett gammalt fan som har lyssnat på deras musik i drygt 5 år nu.
Utan anledningen till att jag skriver så mycket nu är för att de äntligen har kommit ut med nytt material! De har hållt sig borta i 2 år (!) och har då under den tiden skrivit en massa ny musik, och så har dem ju skapat den nya häftiga hemsidan, som tyvärr kraschade men som nu håller på att fixas iordning.

Nu ska jag inte babbla mer - utan ska istället låta er gå in å kolla på McFLY och deras videos! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0