Super City

Om 14 timmar och 49 minuter öppnar McFLY sin nya hemsida Super City!

Jag vet att jag har pratat ganska mycket om den, men nu är förhoppningsvis allt fixat så nu kommer sidan fungera som det ska. Och som jag har längtat!! Helt otroligt.

Fick ett mail idag med lite information, bl.a. track-listan över deras nya skiva som släpps på deras hemsida imorgon. Man kommer kunna ladda ner den där, men om nån månad eller sådär finns den nog att få tag på på andra ställen oxå, kommer säkert kunna köpa den via iTunes.

Såhär ser listan över deras rykande, nya låtar ut:
1. End of the World
2. Party Girl
3. If U C Kate
4. Shine a Light
5. I'll Be Your Man
6. Nowhere Left To Run
7. I Need a Woman
8. That's the Truth
9. Take Me There
10. This Song
11. Foolish

OMG I CAN'T WAIT! Jag kommer helt klart vara den första som loggar in!! =)
Måste nog gå och ställa väckarklockan redan nu tror jag. En timme innan sidan öppnar så jag är riktigt laddad och redo för att kolla in allt.



♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0