Korsord och lugn musik...

Hejsan..
Sorry om jag är dålig på att uppdatera just nu men jag har verkligen ingen ork till att blogga nu när jag är så här förkyld. Har inte blivit bättre, har dessutom skitont i mina vader idag!!!! Vet inte om der beror på förkylningen eller vad det är...?! Kan knappt gå. (Kan ju i och för sig vara träningsverk efter att jag sprang upp och ner i trappen halva dagen igår. Hade tre datorer på, en uppe och två nere, allt för att jag skulle kunna komma in på McFly's hemsida. Man kan väl säga att jag var ganska dessperat ;))
Och huvet bankar konstant, även om jag äter alvedon eller ipren. Får se om jag kanske blir hemma från skolan på måndag om det inte blir bättre under morgondagen.

Jaja, men så är läget iaf.
Såg på Modo's match nu ikväll, ser inte så bra ut för dem just nu! Får hoppas att dom skärper till sig till nästa match, och alla andra oxå för den delen.

Funderar på att kanske lägga mig och läsa eller lösa lite korsord å lyssna på lite mysig, lugn musik och bara ta det lugnt. (Läsning och korsord är mitt typiska "förkylnings-göra" :))
Får se om jag lägger upp dagens låt senare, annars skippar jag den idag.
Om jag vaknar i någorlunda tid imorn så lovar jag att det första jag gör är att starta datorn och lägga upp ett lite roligare inlägg än dessa äckliga och snoriga förkylnings inlägg ;) Kanske lägger upp några härliga höst-bilder som jag fotade tidigare i veckan =)
Nää nu ska jag leta reda på ett gäng lätta sudokun och korsord.. :p
Vi ses! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0