18 September 2010

Hej Hopp =)

Vaknade för ungefär 20 minuter sedan efter att ha drömt en helt underbar dröm, så bra att jag trodde att det var sant. Så när jag väl vaknade och insåg att det bara var en dröm blev jag så himla besviken och arg.
Tänkt om hela dagen kommer att bli tråkig och förstörd bara för att jag har bra fantasi ;)
Det är ganska farsinerande att det kan bli så!

Jaja, nu till verkligheten - i morse mellan 5.30-6.00 var det ett himla åskväder! Jag och mamma flög upp och kom på att vi skulle dra ut alla sladdar till internet och sånt, och när vi hade stängt av allt hade det såklart slutat åska...

Nu tänkte jag fortsätta "morgonen" med att äta frukost, läsa i Kicks-tidningen som vi fick igår och sedan återgå till att blogga. Har inte uppdaterat så mycket de senaste 2 dagarna så därför får det bli extra många idag istället.
=)

Vi seees snart då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0